Friday, January 27, 2012

Day 135 of 365 days


A small finish.

6 comments:

  1. A little sneek peak in your house ! ;-)

    ReplyDelete
  2. great pix love it looking thru the window into your home.
    Kathie

    ReplyDelete
  3. A beautiful photo through your window ....

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful little quilt. Great photo too!

    ReplyDelete
  5. Hallo Lucy,
    Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. En zeker helemaal leuk dat je een mutsje wilt breien voor deze geweldige actie. Ik ga het patroon even overtypen, want ik heb het alleen op een blaadje staan. Zodra ik dat heb gedaan stuur ik het naar je email-adres in een word-bestandje. Dan stuur ik er gelijk mijn adres bij...
    Dus bij voorbaat heel erg bedankt,
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    P.s. Mooie foto is dit, leuk hoor dat quilten... maar dat is nou weer niets voor mij... te moeilijk lijkt me...

    ReplyDelete